سرخط خبرها
خانه / اخبار روز طب سنتی / غذاهای مقوى قواى تناسلى

غذاهای مقوى قواى تناسلى

غذاهای مقوى قواى تناسلى برای افرادی که ضعف قوای تناسلی دارند
چند نمونه از غذاهایى که مقوى قواى تناسلى مى‏ باشند:
۱- دارچین و زنجبیل و میخک (قرنفل) و جوز بواّ را بکوبند پودر شود ماهى خاویار را بپزند و از پودر حاصل بر روى آن بپاشند و بخورند لازم به ذکر است که تخم هاى داخل شکم ماهى خاویار هم در تقویت قواى جنسى اثر بسزائى دارد.

۲- خوردن گنجشک بخصوص اگر با مغز سر آن خورده شود قواى تناسلى را بسیار تقویت مى‏ کند و به تجربه رسیده افرادى که ضعف جنسى دارند اگر مدتى بخوردن گنجشک ادامه دهند ضعف جنسى آنان را بکلى برطرف مى ‏کند.

۳- اگر صبحها مقدارى زعفران و پودر نارگیل و دو عدد زرده تخم‏ مرغ خام را با قدرى شیر گوسفند مخلوط کرده بخورند و مدتى ادامه دهند قواى تناسلى را بخوبى تقویت مى‏ کند.

۴- گوشت کبوتر جوان بخصوص اگر نوع وحشى آن باشد تقویت ‏کننده خوبى براى قواى تناسلى مى‏ باشد

۵- گوشت مرغى که رنگ آن کاملا سیاه باشد و در صحرا و در روى زمین بحال آزاد گردیده و از اغذیه مختلف طبیعى استفاده کرده باشد براى تقویت کامل بدن من جمله قواى تناسلى بسیار مفید است.

۶- افرادى که ضعف بنیه و ضعف قواى تناسلى دارند مى‏ تواند مغز بادام شیرین و مغز پسته و فندق را پودر کرده و با پودر نارگیل درآمیخته و صبح‏ ها با مقدارى شیر گوسفند یا شیر بز بخورند و ادامه دهند.

۷- از سبزیجات شاهى یا تره تیزک، نعناع، ترخون، مرزه و تربچه در تقویت قواى جنسى موثر مى ‏باشند.

۸- از مرباجات مرباى شقاقل، مرباى بالنگ، مرباى بهارنارنج، مرباى پوست پسته و مربائى که با مغز گردو و عسل و دارچین درست مى‏ شود براى تقویت قواى جنسى مفیدند. (در تهیه مربا بهتر است بجاى شکر چغندر از شکر نى یا از عسل استفاده شود.)

۹- افرادى که داراى مزاج گرم و ترند و حرارت بدن آنان زیاد است و به ضعف قواى تناسلى مبتلا شده‏ اند بهتر است از غذاها و داروهاى سرد و خشک استفاده کنند و اگر مزاج گرم و خشک دارند از غذاهاى سرد و تر مانند ماست شیرین، شیر خنک و خرفه، کاهو یا تخم کاهو و تمبر هندى استفاده نمایند.

تذکر» آنچه فوقا ذکر شد هم براى زنان و هم براى مردان مى‏ باشد و منحصر به مردان نیست.

تهیه و تنظیم از تیم پژوهشی بوعلی باب سلامتی
آدرس سایت ما: www.boalii.ir
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع طبق ماده ۱۲ قانون جرائم رایانه‌ای مورد پیگیری قرار خواهد گرفت

همچنین ببینید

قرص لیبیدوکس

درمان انزال زودرس با لیبیدوکس

درمان انزال زودرس با لیبیدوکس موارد مصرف قرص گیاهی لیبیدوکس: لیبیدوکس درمان کننده انزال زودرس …