سرخط خبرها
خانه / اخبار روز طب سنتی / دریافت جایزه بین المللی Travel Award توسط دکتر میرغضنفری

دریافت جایزه بین المللی Travel Award توسط دکتر میرغضنفری

تحقیقات حوزه طب سنتی با موضوع زالو درمانی که توسط دکتر سید مهدی میرغضنفری در دانشگاه علوم پزشکی ارتش به انجام رسیده و مقاله ISI حاصل از آن نیز در ابتدای سال ۲۰۱۴ میلادی تحت عنوان Leech Therapy for Linear Incisional Skin-Wound Healing in Rats به چاپ رسیده، به تشخیص یک تیم داوری بین المللی از دانشمندان حوزه طب مکمل و از میان مقالات بررسی شده جدید از سراسر دنیا، جزو ۷ مقاله برتر انتخاب، و برنده جایزه سمپوزیوم بین المللی iSAMS شده است. این سمپوزیوم که به طور تخصصی در زمینه طب سوزنی و مکمل فعالیت میکند هر ساله در یکی از کشورهای دنیا برگزار شده؛ دبیر خانه آن در کشور کره جنوبی بوده و با همکاری و مشارکت کشور ژاپن، امسال شهر توکیو میزبان برگزاری این سمپوزیوم بود.

دعوت نامه دکتر میرغضنفری
دعوت نامه دکتر میرغضنفری

دکتر میرغضنفری در این سمپوزیوم حائز دریافت جایزه Travel Award شده که شامل دعوت رسمی از جانب کشور میزبان و برگزارکننده این سمپوزیوم برای شرکت و ایراد سخنرانی و نیز هزینه سفر و اقامت ایشان طی مدت برگزاری می باشد.

این سمپوزیوم طی روزهای ۳-۵ ماه اکتبر در شهر توکیوی ژاپن برگزار شده و دانشمندانی از کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، سوئد، آلمان، استرالیا، برزیل، نیوزیلند، چین، ژاپن، کره جنوبی و تایلند در آن با ارائه سخنرانی و پوستر حضور داشتند. دکتر میرغضنفری در روز اول، ضمن دریافت لوح و تندیس در مراسم افتتاحیه، به ایراد سخنرانی به زبان انگلیسی برای پژوهشگران و پزشکان فعال در زمینه طب سنتی و مکمل شرکت کننده از سراسر دنیا پرداختند که با استقبال محققین حاضر همراه گردید. در این حضور و سخنرانی، حاضرین با موجودیت و برخی نقاط قوت و توانمندی های طب سنتی ایران آشنا شده و زمینه همکاری های پژوهشی بعدی در این حوزه با دانشمندان و محققین سایر کشورهای دنیا فراهم گردید.

لازم به ذکر است که ایشان تنها ایرانی دعوت شده و سخنران حاضر در این سمپوزیوم بوده اند.

بدینوسیله ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های ایشان در زمینه اشاعه و گسترش طب سنتی – ایرانی در عرصه های داخلی و بین المللی، حضور پر افتخار وی را در این مجمع بین المللی تبریک گفته و برای ایشان از درگاه خداوند متعال موفقیت و سلامتی آرزومندیم.

دریافت لوح و تندیس از دست ریاست سمپوزیوم
دریافت لوح و تندیس از دست ریاست سمپوزیوم
دریافت لوح و تندیس از دست ریاست سمپوزیوم
دریافت لوح و تندیس از دست ریاست سمپوزیوم

 

افرادی که جایزه دریافت کردند
افرادی که جایزه دریافت کردند

منبع: انجمن تحقیقات طب سنتی ایران

همچنین ببینید

پاکسازی بدن در فصل بهار

بهار فصل پاکساز اخلاط فاسد

بهار فصل پاکساز اخلاط فاسد در طب سنتی می باشد در طب سنتی و طب …