سرخط خبرها
خانه / اخبار روز طب سنتی / قویترین داروی ترک اعتیاد به مواد مخدر

قویترین داروی ترک اعتیاد به مواد مخدر

قویترین داروی ترک اعتیاد به مواد مخدر در طب سنتی
جهت ترک اعتیاد به تریاک, شیشه, هرویین و کراک ضمن مصرف داروى ترک اعتیاد که شرح خواهم داد، باید از آب‏لیمو، شربت لیمو، شربت خمار، رب غوره، چربى‏ جات، مغز، ریوند چینى و دم‏کرده ‏ى سنبل الطیب استفاده کنید.

به عنوان داروى ترک اعتیاد نیز باید هر روز صبح و عصر آب جوشانده ‏ى ریشه ‏ى زرشک و آب‏لیمو میل فرمایید.

جهت ترک اعتیاد تخم تاتوره‏ ى سیاه ۵ گرم و زنجبیل و ریشه ‏ى ریوند چینى از هرکدام ۱۰ گرم را نرم بسایید، بعد با کمى آب زرشک خمیر کرده و حب‏ هایى به شکل دانه‏ هاى تسبیح و به اندازه ‏ى یک عدد نخود بسازید و روزى یک تا سه عدد از آن را میل کنید و اگر بازهم در طول روز احساس خمارى کردید، در آن هنگام نیز یک عدد میل فرمایید.

جهت ترک اعتیاد هر روز به جاى صبحانه انگور یا آب انگور فراوان بخورید و تا ظهر هیچ‏ چیز دیگرى میل نکنید و این کار را تا ۴۰ روز ادامه دهید.

————————————
دستور تهیه قویترین داروی ترک اعتیاد به مواد مخدر:
جهت ترک اعتیاد زیره ‏ى سیاه، آمله‏ ى مقشر، بسباسه، بهمن سرخ، بهمن سفید، جوزبویا، خولنجان، دارچین، زنجبیل، دارفلفل، زرمباد، سورنجان، سیاهدانه، سعد کوفى، زعفران، شقاقل، عاقرقرها، عود الطیب، فوفل، مغز قرص کمر، میخک، هل قراب، هل سبز و سفید، نعناع خشک، بلوط، زنیان، بزر البنج، جفت، مازو، هسته‏ ى انگور، تخم خشخاش، گل شقایق و مقل ارزق از هرکدام ۵ گرم، همه را نرم بسایید، بعد با ۵۰۰ گرم عسل صاف‏ کرده‏ى بدون موم مخلوط کرده، سپس آن مخلوط را در دو عدد ظرف به نسبت مساوى تقسیم کنید و اگر تریاک را مى‏ کشید به اندازه‏ى مصرف یک روز و اگر مى‏ خورید به اندازه‏ى مصرف ۲ روز خود را از همان تریاک با یک قسمت از دارو مخلوط و شروع به مصرف کنید. بدین طریق که ۵ روز اول، صبح، ظهر و شب، هر مرتبه یک قاشق شربت‏خورى و ۵ روز دوم صبح و شب، هر مرتبه ۱ قاشق شربت‏خورى، سپس ۵ روز سوم، صبح و شب، هر مرتبه ۱ قاشق چاى‏خورى و از روزهاى بعد، هر روز صبح ۱ قاشق چاى‏ خورى میل کنید و هرگاه و در هر مرحله و مقدار خوراک که قسمت اول دارو تمام شد، قسمت دوم دارو را بدون اضافه کردن تریاک مصرف کرده (چون مواد گیرنده‏ ى لازم در خود دارو وجود دارد) و این دارو را تا آخرین قطره تمام کنید،

ضمنا اگر اعتیاد به مواد دیگرى بجز تریاک دارید، امتحان کنید و ببینید در شبانه ‏روز چه مقدار تریاک را اگر جایگزین مواد مصرفى خود کنید جاى آن مواد را پر مى‏ کند، لذا به اندازه‏ى مصرف ۱ روز خود تریاک را با دارو مخلوط و به همین دستور عمل کنید.
————————————

نسخه دارو ترک اعتیاد گیاهی دیگر:
پوست خشخاش، گل شقایق، اسطوخودوس، گل گندم، بهارنارنج شیرازى، تخم خشخاش ( ۲ واحد)؛ تخم گشنیز، چاى ورون ( ۱ واحد).

شیوه ساخت دارو ترک اعتیاد گیاهی:
همه اجزا را نیم کوب کرده و با هم مخلوط کنند.

زمان و مقدار مصرف‏ پودر ترک اعتیاد گیاهی:
براى هر بار مصرف (شب‏ها پیش از خواب)، یک قاشق غذاخورى از پودر را در یک و نیم لیوان آب به مدت ۱۰ دقیقه با حرارت ملایم بجوشانند تا یک لیوان از آن باقى بماند. سپس، دارو را صاف کرده و تا گرم است میل کنند.

ملاحظات مصرف‏ پودر ترک اعتیاد گیاهی:
در افراد معتاد مصرف آن تا سه بار در روز مجاز است
————————————

جهت ترک اعتیاد بهتر آن است که از شروع مصرف این دارو با دوستان و آشنایان اهل اعتیاد رابطه نداشته باشد. در ضمن توصیه مى‏ شود که پس از ترک به مراکز بازپرورى مراجعه کرده و در کلاس‏هاى مخصوص شرکت کنید تا ارشاد شده و پس از این هرگز به طرف اعتیاد کشیده نشوید.

تهیه و تنظیم از تیم پژوهشی بوعلی باب سلامتی
www.boalii.ir
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع طبق ماده ۱۲ قانون جرائم رایانه‌ای مورد پیگیری قرار خواهد گرفت

همچنین ببینید

اسطوخودوس

پودر ترک اعتیاد گیاهی

پودر ترک اعتیاد گیاهی خواص پودر ترک اعتیاد گیاهی: درمان ترک اعتیاد به تریاک و …