سرخط خبرها
خانه / اخبار روز طب سنتی / درمان بیماری قلبی و ضعف قوای جنسی با زالو درمانی

درمان بیماری قلبی و ضعف قوای جنسی با زالو درمانی

درمان بیماری قلبی و ضعف قوای جنسی با زالو درمانی
در کشور روسیه بیماری‌های گوناگونی را از بیماری قلبی و پوستی گرفته تا ضعف قوای جنسی را با زالو اندازی معالجه می‌کنند.

به گزارش بوعلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم, محمد عزیز خانی درباره زالو درمانی اظهار داشت: امروزه جامعه جراحان انگلستان پس از مشاهده اثرات معجزه آسای زالو در جراحی پلاستیک و گِرَفت‌های پوستی و پیوند اعضا, کاربرد زالو پس از پایان جراحی و حتی در حین عمل را کاملاً پذیرفته و مورد تاکید قرار می‌دهند.

زالو درمانی از زبان یوسف اصغری
زالو درمانی از زبان یوسف اصغری
به گفته وی پروفسور اولیوا از دانشگاه مون کلیوی فرانسه معتقد است هنوز تمامی اسرار و خواص مثبت پزشکی زالو درمانی کشف نشده است. در کشور روسیه بیماری‌های گوناگونی را از بیماری قلبی و پوستی گرفته تا ضعف قوای جنسی را با زالو اندازی معالجه می‌کنند.
این دستیار تخصصی طب سنتی ادامه داد: در مسکو و اکراین کرم‌های آرایشی برای رفع چروک صورت ابداع شده است که ماده موثره آن از زالو استحصال شده است.
عزیز خانی افزود: در قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ در کشور آلمان ۳۰ ملیون عدد زالو در مصارف طبی استفاده شده است، همچنین در تحقیقات دانشگاه استرانفورد کالیفرنیا کاربرد زالو در جراحی پلاستیک و ترمیم با درصد موفقیت بالایی بوده است.
وی بیان داشت: مواد اصلی که در بزاق زالو است هیرودین نام دارد که باعث مهار پروسه انعقادی می‌شود و عروق را باز می‌کند و خون رسانی در بافت‌ها بهتر می‌شود.
این دستیار تخصصی طب سنتی بیان کرد: دو اتفاق جالب هم در زالو درمانی می‌افتد که یکی اثر بیوانرژیتیک هال افکت است که با دستگاه بسیار پیشرفته در روسیه در آزمایشگاه بیوفیزیک و بیومکانیک انستیتو کورتکوف اندازه گیری کردند که هر نقطه بدن که تحت تاثیر زالو بود, انرژی حیاتی آن نقطه افزایش یافته است.
عزیز خانی افزود: زالو درمانی عروق را باز می‌کند و اکسیژن رسانی بهتر می‌شود و سیستم دفاعی را تقویت می‌کند و تاثیر نورو توپیکال افکت یعنی ترمیم عصب و پایانه‌های عصبی بعد از زالو درمانی بهتر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در قطع عصب و ضایعات عصبی زمانی زالو می‌اندازیم, بازسازی عصب بهتر می‌شود و در درمان بیماری‌هایی مثل پارکینسون, ام اس, سکته‌های مغزی, آلزایمر و کاهش حافظه زالو موثر است همچنین موارد متعددی را گزارش کردند که قطع انگشت دست و پا یا اعضای دیگر که با زالو درمانی پیوند بهتر صورت گرفته است.

همچنین ببینید

پاکسازی بدن در فصل بهار

بهار فصل پاکساز اخلاط فاسد

بهار فصل پاکساز اخلاط فاسد در طب سنتی می باشد در طب سنتی و طب …