سرخط خبرها
خانه / اخبار روز طب سنتی / نسخه گیاهی پاکسازی کلیه ها

نسخه گیاهی پاکسازی کلیه ها

نسخه گیاهی پاکسازی کلیه ها در طب سنتی
کلیه ها از اعضای رییسه بدن هستند و با پاکسازی کلیه های از رسوب سنگ در کلیه ها جلوگیری کنید و همچنین با پاکسازی کلیه ها با گیاهان دارویی میتوان سنگ های کلیه ها را ازبین برد

از ۳ مورد ذکر شده برای پاکسازی کلیه یکى را به دلخواه انتخاب کنید، به این ترتیب:
۱- هر روز صبح ناشتا ۲ لیوان عرق خارشتر را داغ کنند تا به حد جوش برسد، بلافاصله آن را روى ۳ قاشق غذاخورى خاکشیر تمیز شده بریزند و بجاى صبحانه میل کنند تا ۲ ساعت بعد چیزى نخورند.

۲- عرق خارشتر یک لیوان و عرق خارخاسک هم یک لیوان. باهم مخلوط به حد جوش برسانند و بلافاصله داغ ‏داغ روى سه قاشق غذاخورى خاکشیر بریزند و مانند مورد بالا انجام دهند.

۳- ترکیبى از عرقیات پاک‏ کننده کلیه ‏ها (مدر) ۲ لیوان داغ کنند و بلافاصله روى ۳ قاشق غذاخورى خاکشیر تمیز شده بریزید و بجاى صبحانه میل کنند.
تا ۲ ساعت بعد چیزى نخورند. عرقیات تقریبا همان عرقیات گرفته شده از جوشاندنى‏ هاى کلیه است، مانند:
عرق کاکل ذرت، شوید، گشنیز، پوست بید، کافشه، خارخاسک و امثال آن است که در بازار به ‏عنوان عرق سنگ شکن یا شستشوى کلیه عرضه مى ‏شود.

در ادامه نسخه گیاهی پاکسازی کلیه از موارد زیر استفاده کنید:
– ساعت ۱۰ صبح یک قاشق غذاخورى بارهنگ را در یک لیوان آب جوش بریزند و با کمى شکر شیرین کرده میل کنند. اگر قند خون دارند دارو را شیرین نکنند.
– نیم ساعت قبل از ناهار و شام‏
یک لیوان عرق خارشتر یا خارخاسک میل کنند.
– ۵/ ۱ ساعت بعد از هر غذا
جوشانده زیر را آماده کرده میل کنند:
ترنجبین، گل سرخ، برگ سنا از هرکدام ۵۰ گرم، افسننتین، تخم کتان، گل ختمى، کاکل ذرت، دم گیلاس، تخم شوید، تخم کافشه، خارخاسک از هرکدام ۲۵ گرم. همه را باهم مخلوط و با هاون برقى آسیاب کنند و روزى سه بار هر ۵/ ۱ ساعت پس از صرف غذا یک قاشق غذا خورى آن را با ۲ لیوان آب بجوشانند تا یک لیوان بماند، صاف کنند.
در صورت عدم بیمارى قند خون، کمى با شکر شیرین کرده میل کنند.
در علاج بیمارى حاد کلیه که بخش عظیمى از کلیه از کار افتاده است غذاى بیمار منحصر به سوپ گشنیز و گاه تنها لعاب سوپ گشنیز مى ‏باشد. این رژیم باید ۲۰ روز اجرا گردد و نتایج آن درخشان است.

خواهشمندیم اگر سوال یا نکته‌ای برای مطلب پاکسازی کلیه ها در ذهن شما باقی مانده است، آن‌ را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
تمام مطالب در سایت بوعلی باب سلامتی زیر نظر متخصصین طب سنتی می باشد
تهیه و تنظیم از تیم پژوهشی بوعلی باب سلامتی
www.boalii.ir
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع طبق ماده ۱۲ قانون جرائم رایانه‌ای مورد پیگیری قرار خواهد گرفت

همچنین ببینید

شربت گیاهی درمان عفونت کلیه‏

شربت گیاهی درمان عفونت کلیه‏ و مثانه و پاکسازی کلیه ها عرقیات مورد نیاز شربت …